KPN is een Nederlands telecommunicatie- en ICT-bedrijf. KPN levert veel verschillende diensten op het gebied van technologie. Denk daarbij bijvoorbeeld aan zaken die met internet, telefonie en televisie te maken hebbenOmdat KPN zo’n groot en uitgebreid bedrijf is, is het belangrijk dat de KPN klantenservice goed geregeld is. Vanzelfsprekend kunt u op verschillende manieren contact opnemen met de KPN klantenservice: 

  • Door te bellen 

  • Door te e-mailen 

  • Door een KPN winkel te bezoeken 

  • Via sociale media 

Zo kunt kiezen voor u de wijze die u het meest praktisch vindt. Hieronder zullen we de manieren bespreken. 

Contact met de KPN klantenservice 

U kunt de klantenservice van KPN bellen. Er zijn verschillende telefoonnummers voor verschillende onderwerpen. Een overzicht van deze onderwerpen en de bijbehorende telefoonnummers vindt u op de website van KPN. Veel van deze nummers zijn 24 uur per dag en zeven dagen per week gratis bereikbaar. Op deze manier maakhet bedrijf het de klanten gemakkelijk en laagdrempelig om telefonisch contact op te nemen.  

U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar KPN. Dit kan door een contactformulier in te vullen op de website van het bedrijf. Wederom zijn er verschillende formulieren voor verschillende onderwerpen en kunt u de onderwerpen vinden op de website. 

Op de website van KPN kunt u ook de dichtstbijzijnde KPN winkel zoeken, door uw postcode of plaatsnaam in te voeren. Medewerkers in de winkel staan ook klaar om vragen te beantwoorden.  

Sociale media 

Ten slotte kunt u contact opnemen met de KPN klantenservice via sociale media. Het webcareteam zit achter de computer om de vragen te beantwoorden en te reageren op de opmerkingen die op de KPN Twitter- of Facebookpagina geplaatst worden. Aarzel niet om contact op te nemen als u vragen of opmerkingen hebt. KPN hoort graag van u.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/kpn-klantenservice/