Met DHL contact opnemen: verschillende opties

Is er iets mis met uw pakket dat via DHL verstuurd is? Is uw pakket bijvoorbeeld kwijt of beschadigd dan neemt u met DHL contact op via een van de mogelijk opties. Zo kunt u kiezen uit post, vrachttransport, express pakketten en documenten of supply chain oplossingen. Voor deze vier onderdelen kun je met DHL contact opnemen via een formulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in dan kunnen zij u zo snel mogelijk helpen. Ook is het bij sommige pakketten mogelijk om het te traceren. Uit ervaring blijkt dat het ene pakket er opvallend langer over doet dan hetzelfde pakket. Zelfs wanneer het hetzelfde afzender- en zendadres betreft. Dit verschilt per keer. Denk maar eens aan de drukke feestdagenperiode. Omdat er dan veel post verstuurd wordt, duurt het langer voordat het aankomt. Probeert u hier rekening mee te houden voordat u met DHL contact opneemt.

DHL contact als nieuwe klant

Wilt u van de DHL-services gebruik maken als nieuwe klant? Dan kunt u met DHL contact opnemen via de telefoon. Zij helpen u dan graag verder aan de nodige informatie die u wilt. U kunt ook kijken naar verschillende andere opties voor het verzenden van post. DHL heeft zich gespecialiseerd in internationale zendingen en tijdskritieke post. Voor minder dringende verzendingen over de weg hebben zij een apart telefoonnummer dat u kunt bellen. Over deze zaken kunt u ook een formulier invullen. De services van DHL zijn breed en u kunt voor veel postoplossingen bij ze terecht. Naast kantoren waar u uw post kunt ophalen en wegbrengen, komen zij ook bij u langs om de post die u wilt verzenden op te halen. Een fijne service die niet alle postbedrijven bieden, maar wat voor u erg handig kan zijn wanneer u weinig tijd hebt.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/dhl-contact/