Het voordeel van bij interpolis verzekeren, is dat u tegelijkertijd uw bankzaken en uw verzekeringen kunt onderhouden. Dat scheelt aanzienlijk in papierwerk. Toch moet u ook af en toe specifiek met interpolis contact ondernemen, bijvoorbeeld als u de voorwaarden van uw verzekering niet begrijpt, of om schade te melden. Dit zijn zakelijke telefoontjes waar bijna niemand zin in heeft. Gelukkig doen bedrijven hun best om u zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien, u bent tenslotte klant. Hopelijk zult u dit ook meemaken als u met interpolis contact zoekt.

De interpolis contact gegevens

Er zijn verschillende manieren om met interpolis contact op te nemen. U kunt naar het kantoor gaan, bellen, schrijven, of mailen. Wat u het beste kunt doen, hangt af van uw eigen voorkeur en van de urgentie van uw probleem. Wilt u zo snel mogelijk antwoord? Dan is een telefoontje plegen wel zo handig. Heeft u een erg gedetailleerde vraag? Dan kunt u waarschijnlijk het beste even langs het kantoor gaan. Op welke manier u ook met interpolis contact zoekt, de medewerkers zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk te woord te staan.

Bellen of mailen

Twijfelt u nog op welke manier u met interpolis contact wilt zoeken? Niet iedereen houdt van bellen, maar er zijn een aantal voordelen:

  • als er aanvullende informatie nodig is kunt u die snel geven.
  • u heeft snel antwoord op uw vraag.
  • als u het niet begrijpt, kunt u doorvragen.

Het voordeel van een mailtje sturen is dat u het kunt doen wanneer het u het beste uitkomt en dat u uw vraag goed kunt formuleren. Sommige mensen vinden het lastig om aan de telefoon duidelijke uitleg te geven dus dan is een mailtje sturen een betere manier. Welke manier u ook kiest, hopelijk vindt u snel antwoord op uw vragen.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/interpolis-contact/