Als je een eigen onderneming hebt, dat weet je maar als te goed hoe belangrijk het is om een goede bereikbaarheid te hebben. Het is van belang dat mensen je continu kunnen bellen als ze vragen hebben. Dit is een stuk klantvriendelijkheid, dat vandaag de dag wordt gevraagd van ondernemingen. Als je niet goed bereikbaar bent als onderneming lopen de concurrenten altijd een stukje voor op jouw onderneming. Als je niet goed bereikbaar bent kan je niet goed concurreren en zal je niet de optimale omzet en winst behalen. Dit is erg zonde, want een goede bereikbaarheid is niet moeilijk te realiseren. Het is mogelijk om zelf altijd de telefoon op te nemen, maar dit kan ten kosten gaan van jouw eigen taken. Het is ook mogelijk een werknemer aan te nemen. Helaas kost dit erg veel geld en is het niet rendabel. Een vaste medewerker kost maandelijks erg veel geld en over het algemeen is het dit geld niet waard.

 

Een andere oplossing is het uitbesteden van je antwoordservice. In eerste instantie klinkt dit erg duur, want over het algemeen is uitbesteden erg duur. Niks is minder waar, want het is een stuk voordeliger dan het aannemen van een vaste medewerker. Je betaald maandelijks vaste abonnementskosten om je te abonneren op de dienst van de telefoonservice. Hiernaast betaal je een klein bedrag per telefoontje. Dit zorgt ervoor dat de kosten alleen oplopen als het druk is. Als je een vaste medewerker hebt die de hele dag telefoontjes opneemt, maar het niet erg druk is, is dat niet rendabel. Voor een kleine onderneming is het dus een interessante mogelijkheid om een telefoonservice in te huren. Extern neemt iemand voor jouw bedrijf de telefoon op en zorgt voor professionele antwoorden.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl